בהשקת תכנית הכשרה חדשנית למובילי שיווק אסטרטגי בארגוני חינוך וקהילה, חשף וינטר את הקשר בין מנהיגות צבאית למנהיגות חינוכית.
איך יוצרים מנהיגות חינוכית שסוחפת אחריה אנשים? איך מחברים אנשי חינוך לשליחות שלהם כך שיהפכו למובילים של קהילה שלמה?

על השאלות הללו ענה תא"ל (במיל') עופר וינטר בוובינר מיוחד שהתקיים השבוע, כחלק מהשקת הקורס החדשני למובילי שיווק אסטרטגי בארגוני חינוך וקהילה במפגש דיבר וינטר על הערכים שמובילים מפקדים בצה"ל – חוסן, אמונה ושליחות – והראה כיצד אותם עקרונות יכולים לשמש גם את עולם החינוך.
הקורס נולד לאחר למעלה מ-20 שנות ניסון בליווי מאות ארגוני חינוך, בהם רשתות חינוך, אגפי חינוך ברשתות מקומיות, הרב גרוסמן, הכפר הירוק, מכללות אקדמיות ועמותות ובתי ספר בכל המגזרים.
תוכנית ההכשרה משלבת כלים אסטרטגיים ושיווקיים עם חיבור עמוק לערכים ולשליחות. המשתתפים מקבלים הכשרה מעשית הכוללת שיעורים דיגיטליים, וובינרים, פגישות ייעוץ אישיות ויום סמינר מרוכז. – מתוך הבנה שמנהיגות אמיתית מתחילה קודם כול בזהות ובחזון.
דודו רוזנבלום, סמנכ"ל רשת תיכוני הגימנסיה, שלקח חלק פעיל בקרוס ביחד עם מנהלי תיכונים מהרשת סיפר על החוויה הייחודית שלו בקורס – "הקורס של צביקה למנהלים ברשת חשיבה שהם לא מורגלים לה ביום – יום, ונתן כלים להתבונן מחדש על העשייה החינוכית שלהם דרך העניים של הלקוחות. היישום של התפיסה הזאת חוללה פלאים בתדמית של הרשת שלנו".
לדברי תא"ל במיל עופר וינטר: "בדיוק כמו שמפקדים מובילים בזכות החזון והשליחות שלהם, כך גם מנהיגים חינוכיים צריכים להיות מחוברים לערכים שלהם כדי לסחוף אחריהם תלמידים, הורים וקהילה שלמה".
בין הדוברים בוובינר עלה לשידור גם אלכס גליקסברג יועץ ארגוני בכיר, ומחמ"ד מחוז ירושלים לשעבר. גליקסברג הסביר שהיום גם מובילי חינוך חייבים לדעת לשווק ולספר את הסיפור הארגוני החינוכי שלהם. "לצביקה טרוסט יש חלק גדול במהפכה שמחברת בין עולם החינוך ועולמות השיווק והמיתוג".
לפרטים ויצירת קשר –
052-3698-293 או 03-6343020
או במייל [email protected]