מותג האיפור מייבילין ניו יורק הכין את תל אביב לאיפור הנכון העונה, באירוע השקה לסדרת שפתונים חדשה. החדשות הטובות הן שמראה המאט חוזר, וזה נעים מתמיד. דר זוזובסקי הדוברת המקומית הראשונה של ההמותג שיתפה ואיפרה  וקיבלנו גם טיפים מהמאפר נאור אפל

מתחם אירועים/ גלריה שיקי בלב תל אביב, מזוודה מלאה במוצרי איפור לכל המצבים האפשריים ודר זוזובסקי אחת שמפזרת אור ויופי מהמם, מה באמת צריך יותר מזה בבוקר של אמצע השבוע? בשלישי האחרון מותג האיפור MAYBELLINE NEW-YORK השיק סדרת שפתונים חדשה וברור שהמדור הגיע כדי להתמרח בגוונים יפים ובקצת אבק כוכבים.

השפתונים הם בעלי מרקם קרמי, מגיעים  ב- 6 גוונים בעלי גוון אינטנסיבי למראה שפתיים בגימור מאט ויוצרים תחושה רכה וקטיפתית. המדור ניסה את גוון הבורדו יין המוצלח, שבהחלט הוסיף לו צבע לפנים, וגם צריך לציין שלא מדובר בשפתוני מאט ידועים לשמצה אחרים  המייבשים את השפתיים, (בדרך כלל אלו באים במבנה מאורך יותר), אלא בכאלה שמצליחים ליצור תחושה נעימה, בגלל שהם מכילים שמנים מזינים . בחודש מאי יוני מחיר ההשקה שלהם הוא 61 במקום 101 שקלים.  

שפתוני מייבילין ניו יורק מחיר השקה 61 שח מחיר לצרכן 101 שח (2)

זוזובסקי שכיבדה אותנו בנוכחותה מעצם הפיכתה לדוברת המקומית הראשונה של מייבילין בישראל בישראל, הודתה שהיא מאוד מתרגשת מהמעמד, כשכל אורחת חנכה את מזוודת האיפור שקיבלה, זוזובסקי גם עזרה לכמה בנות להתאפר. דר סיפרה עוד שהיא מתחילה השבוע את הצילומים לסדרה "להיות איתה" עונה 2.

גדית עמר-מלכי  מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל שמייבילין היא חברת בת שלה, אמרה כי זוזובסקי נבחרה לתפקיד משום  שבמייבלין ניו-יורק חיפשו "אישיות ישראלית מפורסמת, אופנתית, מלאת חן וכריזמה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, אהודה ומוערכת על ידי נשים צעירות, המהווה מודל  לחיקוי שתוביל את המותג לשיאים חדשים".

הגברים היחידים באירוע, חוץ מעובדי המקום היו המנכ"ל אלי שגיב והמאפר נאור אפל, שממנו מיד ביקשנו טיפים לאיפור נכון, וכך אמר המומחה: "כל אחת צריכה להסתכל טוב טוב בראי, לבחור את האזור שהיא רוצה להבליט באותו יום ולפשט את העינינים זה אומר שאם בא לי להדגיש את אזור העיניים אפשר להתרכז באזור הזה ולהרגיע את כל השאר , ואם כן מדגישים גם את השפתיים צריך להסתכל בראי ולראות שהכל הולך אך חשוב להקפיד על הטיפוח ולבחור קרם לחות שיחמיא לפנים".

 

תגובות

להשאיר תגובה