חברת האופנה הוותיקה מאוזנר השיקה את קמפיין האופנה שלה בפנטאוז היקר בישראל שרק עלות שיפוצו עלתה 40 מיליון שקל. כך הסתובבו הדוגמניות בין זכוכיות מקופלות בגובה שישה מטרים, פסלים של האמן גדי פרימן, שנדלירים ענקיים ונוף של ים כחול ונמל יפו

חברת האופנה מאוזנר החליטה בצעד מקורי להשיק את קמפיין האופנה שלה בדירת החלומות היקרה מסוגה בישראל. “את המקום בחרה יסמין מאוזנר” סיפרה רבקה מאוזנר מנהלת ושותפה בחברה והוסיפה “הבחירה נעשתה מכיוון שהדירה מסמלת ניקיון ויוקרה וזה מה שהבגדים של מאוזנר משדרים”.

את הקולקציה בחרו בחברה להציג ביום האישה הבינלאומי “קדי לייצג חוזק עוצמה ויוקרה” כפי שאומרת מאוזנר

להצגת הקולקציה נבחרו דוגמניות ברוח גרייס קלי, סופיה לורן וז’קלין קנדי נשים חזקות בהיסטוריה

מעצב הפנים שלמה פרנקל עיצב למעשה ארמון מודרניסטי מסוגנן. בכניסה מוצבים פסלים ודלתות כניסה בגובה של כמעט שישה מטרים פינת הטלויזיה והסלון משקיפות למעשה על חוף ימה של תל אביב מהקומה העשרים בחלל של 180 מעלות.

 

תגובות

להשאיר תגובה