היזמית טל בירנבוים, השיקה את ScentWish, מיזם אינטרנטי חדשני, מבוסס על אלגוריתם לומד שמנתח מרכיבים ונתוני צריכה של מאות אלפי בשמים. מדי חודש לקוחה יכולה להתנסות בבושם המגיע בגודל 8 מ"ל מתוך 350 בשמי מעצבים, כולל כאלו שלא ניתן להשיג בארץ. "אני לא מנסה להתחרות בחוויית קניה בסופר פארם או במשביר אלא מציעה חווית צריכה חדשה וייחודית", היא אומרת  

מי מאתנו לא מכירה את הסיטואציה שבה היא רוכשת בושם במאות שקלים לאחר שהשתכנעה לקנותו ברשת שיווק כלשהי ואולי גם הופעל עליה לחץ קל מצד יועצת היופי. אולם לעיתים עם שוך התלהבות הקניה הראשונית מתברר לבסוף שהבושם, שלעיתים הוא כזה שמעולם לא ניסינו כלל לא מתאים לנו או פשוט לא התחבב עלינו עד שנרצה לאמצו למשך תקופה.

www.scentwish.com , השירות החדש שהשיקה היזמית טל בירנבוים מציעה שחרור מכל אלו וקניה מחושבת ומאפשרת יותר. במסגרתו, הלקוחה (כרגע השירות מציעה רק בשמי נשים), מאפשר

להתנסות בכל חודש בבושם חדש ומותאם אישית מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים. הבושם מגיע בבקבוק אופנתי בגודל 8 מ"ל, בצבע ורוד או כסוף לבחירה ומתאים לשימוש של 30 ימים (כ-4 התזות ליום) . הקונספט הזה כמובן מאפשר לקחת אותו בקלות לכל מקום, בין אם לחופשה או פשוט ליום ארוך בעבודה.

בסיס השירות בנוי מאלגוריתם לומד וייחודי, אשר פותח על-ידי ScentWish.האלגוריתם מנתח מאות אלפי בשמים על-ידי בדיקה של מרכיביהם, תוויהם, קבוצות הריח אליהן הם משתייכים ואוסף של תגובות מרחבי האינטרנט. על בסיס כל המידע, נבנה מאגר מידע כלל עולמי הגדול ביותר של בשמים, בו מוצאים הקבלות ודמיון בין בשמים שונים ובין משתמשים שונים, ובונים פרופיל ריח עבור כל משתמש, על-ידי ניתוח העדפות הריח שלו, אופיו ובשמים אחרים שהוא אוהב ומשתמש בהם.

בכך מאפשרת ScentWish למשתמשים לחקור, להתנסות ולרכוש את הבשמים המתאימים ביותר עבורם.

 "משתמשי ScentWish יכולים לחקור וללמוד בדרך קלה ונוחה את עולם הבשמים, להתנסות במספר רב של בשמי מעצבים ומותגים מובילים, מבלי להתחייב לבושם אחד "גדול", ובלחיצת כפתור  למצוא את הניחוח המותאם המושלם עבורם", מסבירה בירנבוים.

מבין הבשמים המוצעים תמצאו את אלו הפולאריים ו/או היוקרתיים ביותר כולל של בתי האופנה בולגרי, שאנל, קלווין קליין, רלף לורן, ורסאצ'ה, ויקטוריה סיקרט ועוד רבים.

ניתן להירשם כמנוי לחודש אחד, 3, 6 או 12 חודשים וגם להעניק מנוי כמתנה.

איך זה עובד? בתחילה המשתמשת עונה על שאלון קצר, על מנת לגלות מהו סגנון הבשמים המתאים עבורו. היא תישאל לגבי גילה, העונה המועדפת עליה בשנה, המשקה האהובעליה, ריח ומאכל מועדפים ועוד. אחר כך תכניס את שמם של עד 3 בשמים אהובים, האלגוריתם ממליץ למשתמש על בשמים המתאימים לו, תוך פירוט על מאפייני הבושם ומרכיביו. המשתמש יוצר רשימת בשמים, בהם הוא מעוניין להתנסות בחודשים הקרובים, מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים. המשתמש יכול לעקוב אחר ההמלצות של ScentWish, ירשם לתכנית מנוי לפי תקופה שמועדפת עליו ויקבל את הבושם לביתו. מחיר תכנית חדשית היא 69.90 שקלים, ל-3 חודשים 203 שקלים, לשישה חודשים 398 ולשנה , כשמקבלים בושם מדי חודש המחיר הוא 780 שקלים.  עבור משתמש חדש – הבושם יארז ויישלח אל הכתובת המבוקשת תוך עד 3 ימי עסקים מרגע סיום ההזמנה.

תגובות

להשאיר תגובה