עונת הביקיני נפתחת בימים אלו, ואנו תמיד נחפש אטרקציות חדשות על החוף. אם את בעלת חזה קטן יחסית, מחפשת לבלוט על חוף הים וצורות גיאומטריות או כפות ידיים הן סגנון שאהוב עליך  כדאי שתכירי את המותג הייחודי לבגדי הים FOCUS CUP שפיתחה הסטייליסטית והמעצבת הילה עזרא. כמו הרבה המצאות אחרות גם זה התחיל מצורך אישי שלה

הסטייליסטית והמעצבת הילה עזרא, בחורה שבהחלט יודעת "לדפוק הופעה",  צוחקת בקול כשהיא נזכרת בפעם הראשונה שיצאה לחוף הים עם אחד הדגמים שעצבה למותג שלה. "זה היה באיילת, לבשתי את דגם כפות ידיים ועליו חולצת שיפון שקוף , לא אשכח את היום הזה כשמרגע פתיחת דלת המעלית כל המבטים היו עליי , באותו רגע כולם עצרו את כל העיסוקים שלהם ופשוט היו המומים ומרותקים.  ראיתי אפילו ילדים קטנים שהלכו יד ביד עם אחד ההורים ועזבו להורה את היד ופשוט הסתכלו עליי המומים. הם לא הבינו איך יש לי גם ידיים על החזה וגם בצידי הגוף. זה היה משעשע… אחר כך חלק שאלו אותי איפה אפשר להשיג את בגדי הים האלו וכן, אמרו שבהחלט יש לי אומץ ללכת ככה".

מותג בגדי הים FOCUS CUP הינו פיתוח שנעשה על ידי עזרא, במטרה לתת מענה  לנערות ונשים בעלות חזה קטן אשר מחפשות משהו ייחודי אך גם איכותי ומחטב, לא כמו בגדי הים הסרוגים הפשוטים שאנו רואים לעיתים קרובות בדוכנים למינהם אלא כאלו שגם יכולים להחזיק מעמד לתקופות ארוכות ולשמור על איכותם.

בימים אלו משיקה עזרא את הקולקציה הראשונה שלה מתוך המותג בצורות גאומטריות אשר מאפשרת למי שרוכשת את הבגד ים להפוך אותו למגוון מצבים דוגמת חצאית, דוגמת פפיון, או כבגד גוף צמוד כשהמראה שמתקבל הוא מחטב  ושיקי.

הקולקציה כוללת פיתוח הייחודי של בגד ים בעיצוב כפות ידיים, כשאפשר  להפוך את בגד הים ל 2 – מצבים : פעם אחת שכף היד פתוחה , ופעם שנייה כאשר ניתן לסגור את שתי האצבעות העליונות בתוך אצבעות כף היד , מה שמעניק מראה של חזה גדול יותר. טווח מחירים של המוצרים בקולקציה נע בין  599 שקל ל– 699 שקל ובגדי הים מגיעים במידות 34- S,  -38 36 M ולמידות חזה A או B.

עזרא היא סטייליסטית מזה 8 שנים. לימודי עיצוב האופנה הכשירו אותה לעיצוב של דגמים רבים, אחת הביקורות שנאמרו לה במהלכם היא שהעיצובים שלה מכילים הומור רב

"כאשר במהלך לימודי קיבלתי פרויקט עיצוב של הלבשה תחתונה / בגד-ים בעיצוב מיוחד, החלטתי להראות את היצירה הפרטית שלי , בגד-ים שמותאם למבנה גופי הקטן ולקאפ הקטן וזה בגד-ים בצורת כף יד", היא מספרת, "המרצים אהבו  והמליצו לי ללכת עם יצירותיי הכי רחוק שרק אפשר. לפני שלוש שנים קיבלתי הצעה לעצב בגדי-ים בארה״ב , ושללתי את ההצעה בתוקף , היות ואני מחוברת למשפחה , החלטתי לעצב פה בארץ והקמתי את FOCUS CUP.

  • בעצם עיצבת לאחרים את מה שהיה חסר לך אישית.

"בתור סטייליסטית תמיד היו את אלו חיפשתי עבורם בגדים , אקססוריז , וכדומה היו את אלו שביקשו שאחפש להם בגד-ים מיוחד . מכיוון שהדבר מוכר לי אישית בעוד הייתי במסע ארוך ומפרך לעבר חיפוש בגד-הים המושלם עבורי אשר ייתפר בדיוק למידותיי ויחמיא לי. הלכתי לבוטיקים הכי שווים , למעצבות אישיות המתמחות בעיצוב בגדי-ים אפילו הרחקתי וטסתי לחו״ל לשם כך ולצערי גם שם לא מצאתי בגד-ים שירצה אותי מספיק. הכל היה על אותו סגנון , בקיני בצורתו הרגילה משולשים או שלם ורק הבד הוא זה שהיה מתחלף חיפשתי בכל מקום אפשרי והכל בכדי שאוכל להישאר עם שיק , סטייל וייחודיות כמו שאוהבת גם כשאני בים".

"הקולקציה הראשונה שבחרתי לעצב היא בגדי-ים בצורות גאומטריות חוץ מדגם הדגל. תהליך העיצוב כלל חשיבה מרובה ומדויקת. היות  וכמה מהדגמים יכולים להפוך לכמה מצבים , כל דגם עבר תהליך מדוקדק מתפירת הדגם ועד קבלתו ללקוח בקופסא מרשימה אשר יכולה לשמש גם כתיק ערב, או לכל דבר אחר".

הנה כמה דגמים מעניינים שאפשר לבחור מהם:  דגם המלבן מדמה חצאית ניתן להסתיר איתו את הירכיים או להפוך אותו לקשירת פפיון מאחור. הוא גם אפשרי ללבישה כבגד גוף ספורטיבי ואפילו כחלק עליון לאירוע. דגם הריבועים יוצר אשליה של חזה גדול יותר בגלל שטח הבד שמתפרש על שטח רחב של החזה. הביקיני העגול כולל פפיונים שיוצרים גם כן אשליה של חזה גדול והוא נקשר בצדי המותן ודגם הטרפז הוא אסימטרי שכמו יוצר גב מיוחד וקשירת פפיון בכמה זוויות. כל בגדי הים עשויים מבד לייקרה מחטב. ניתן להשיג באתר אינטרנט http://www.focuscup.com/ .

IMG_3087
ומה התכניות להמשך? עזרא מתכוונת להמשיך כמובן בעיצוב בגדי הים אך להוסיף גם כן עליוניות תואמות , גלביות , ואפילו תכשיטים המותאמים למגע של מים, "הרי אין אישה שלא רוצה להישאר שיקית ומתוקתקת גם בים", היא מטעימה. 

תגובות

להשאיר תגובה