דוגו סטייל

שיטוט מקרי בתורכיה הוביל קבוצת משקיעים ישראלים למציאת מותג נעליים ותיקים בשםDOGO . "אהבנו את הדגש על איכות הסביבה והנוחות" מספר איגור פנרין אחד הבעלים. הנעליים בעלות המראה השיקי נושאות ציורי אנימציה ומסרים שלקוחים מבוב מארלי ועד לצ'רלי צ'פלין. כעת נפתחה חנות ראשונה בארץ

ההיפסטרים בעיר במתח – נעליים בעלי עיצוב שיקי עומדות לכבוש את השוק : מדובר במותג חדש שנכנס לשוק בחודשים האחרונים בשם DOGO אותו הביאו לארץ איגור פנרין ואולגה קופמן "אני והשותף שלי כבר לא מעט זמן בתחום העסקי" סיפר איגור פנרין ביום השקת קמפיין הצילומים למתג  "חיפשנו משהו טוב כדי להביא קצת שמחה לעולם". הוא מוסיף ומציין "השותף שלי איגור ריאבנקי היה בטיול בתורכיה וראה במקרה את אחת החנויות שלכדה את תשומת לבו". מותג DOGO בעל הסיסמא Personalize Your Life  היא רשת חנויות שפרוסה בכל אירופה ובארה"ב והוקמה לפני למעלה מעשור שנים "היינו במפעל באיזמיר וראינו איך הם מתייחסים לבעלי חיים והמודעות לכך. אהבנו את רוח המוצר והחלטנו גם לשמח את היושבים בציון ואנו מתכוונים לפתוח פה מספר חנויות".

לפני ארבעה חודשים נפתחה החנות הראשונה בדיזינגוף סנטר "זה עיצוב יפה ומאוד נוח ואנחנו מקבלים פידבקים חיובים". אמו של איגור אולגה קופמן שותפה מאלה בעסק "הרוח של הנעליים היא רוח ששאובה ממשפטים של מרילין מונרו בדגש על הרוח הנשית שהיא הקרינה. יש לנו כיתובים על הנעליים והתיקים שלוקחים מתוך הספר הנסיך הקטן. אלו הם משפטים אלמותיים שכמעט כל אדם מכיר לפחות כמה מהם". קופמן אומרת כי "מגוון הצבעים של הנעליים והתיקים מאפשר לכל אדם לבחור את הצבע לפי מצב הרוח שלו".   

תגובות

להשאיר תגובה