לפני כשנתיים פתחה גלינה אשכנזי את טוליפ, מרכז ספא בוטיקי הממוקם בלב שכונת רמת אביב, הרעיון מאחורי המתחם, היה להביא את מיטב הטיפולים הבוטיקיים לשכונה ומהר מאוד הפך המתחם לפופולארי במיוחד ולא בכדי. במקום טיפולים מיוחדים ומתחם חמאם טורקי מרשים במיוחד בו מתבצעים טיפולים באמצעות חומרים טבעיים, ויש כמובן גם חבילות ספא.

למי שמכיר את נושא החמאם, לרוב הטיפול בו מסתכם בקרצוף הגוף ושטיפה, אלא שבטוליפ, החליטו לשדרג את הטיפול  ולעשות אותו יוקרתי. במקום טיפול של 25 דקות כפי שהוא מתבצע בכל מקום כולל בחמאמים המפוזרים ברחבי טורקיה, הטיפול מתבצע במשך 40 דקות  ובמהלו עובר המטופל שלושה סוגי טיפולים שונים, מקצועיים ומענגים.

את הטיפול העביר לי בחור בשם דודו, הוא התחיל בקרצוף הגוף עם כפפה מיוחדת שהסירה את תאי העור המתים והזרמת הדם בצורה טובה יותר, המשיך עם טיפול בפתיתי קוקוס, שפוזרו על גופי ואז בעזרת הכפפה נטמעו לתוך גופי וקרצפו אותו בפעם השניה, והסתיים בטיפול נוסף בו קורצפתי בפעם השלישית עם סבון העשוי משמן זית שהעניק לי עור נקי, מריח נפלא ובעיקר בריא יותר. כל החומרים טבעיים, המטפל היה נפלא, הסביר על כל שלב בטיפול באופן מפורט והפך את החוויה למעולה.

מייד לאחר הטיפול בחמאם הועברתי לחדר מנוחה, שם קיבלתי תה, פירות ואמבט עיסוי לרגליים, שלמעשה היה הטריגר לטיפול הבא- העיסוי.

מיטת הטיפולים הייתה נוחה, נקייה מאוד והאוירה בחדר הייתה נעימה, מוזיקה חרישית, ריח נהדר ואוירה רגועה מאוד שלאחריה גלשנו לטיפול מסג' כמוה לא קיבלתי מעולם. רגע אחרי רגע נמשחתי בשמן עיסוי שהריח נפלא, והתמסרתי לידיים של גלינה המעסה שהבינה מהר מאוד את הצרכים שלי וידיעה לווסת את עוצמת העיסוי בצורה הטובה ביותר ככה שלאחר שקמתי אחרי 45 דקות התחושה הייתה מרעננת, משחררת ורגועה. 

אם הייתי צריך לסכם את החוייה במספרים, הייתי נותן למקום ציון 10. הטיפול בחמאם היה מושלם, העיסוי היה לא פחות ממושלם האוירה הנעימה, המוצרים הטבעיים עשו את שלהם וצורך להקשיב ללקוח ולרצונות שלו היה מעל ומעבר למצופה.

https://www.tulipcenter.co.il

תגובות

להשאיר תגובה