מעמד המורים נשחק ובשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מעורבות הורית בבתי הספר. אבל בכל זאת, רגע לפני סיום שנת הלימודים, הנה כמה מתנות שיעשו לצוות ההוראה שמח בלב ולכם שמח על הנשמה.

ללין

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה, של Laline. השנה משיקה הרשת את הקולקציה ביחד עם הסופר יובל אברמוביץ', עם מהדורה מיוחדת וחד פעמית של "הסיפור שלי- הסיפור שאף אחד עוד לא כתב", לצד קולקציית מארזים המעוצבת ברוח חופשה חלומית. קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים המעבירים את תחושת הצמיחה והלבלוב בעיצוב פירותי מרענן לצד פלטת הצבעים ססגונית ומלאת חיים. בין המארזים: מארז עם ספר הכולל "הסיפור שלי" מאת יובל אברמוביץ' ודיפיוזר קלאסי 100 מ"ל, ב99.90 שקלים במקום 189.80שקל או מארז ספר ואווירה, הכולל את הספר "הסיפור שלי", דיפיוזר קלאסי ונר אווירה, ב149.90 שקל.

SABON

מותג הטיפוח  SABON השיקו לכבוד סוף שנת הלימודים את מארז 'Cool Inspiration', מארז מתנה בשיתוף פעולה עם העיתונאית והסופרת 'ענת לב אדלר' המיועד כמתנה למורות, גננות ואנשי סגל חינוכי לקראת סיום שנת הלימודים. המארז כולל את מוצרי הטיפוח החדשים של קולקציית ה- 'Minty Spark' של SABON, קולקציית קיץ מיוחדת, בעלת אפקט הקרירות המנטולית. ורוכשי המארז יקבלו גם את קולקציית קלפי ההשראה של העיתונאית והסופרת 'ענת לב אדלר'. קלפי השראה שמזכירים לנו שוב ושוב מה הכי חשוב ובעיקר, להתחיל לחיות, "כי החיים זה עכשיו!". בנוסף, 5% מסך כל ההכנסות של מכירת המארזים ייתרם לעמותת "נטע" – עמותה לפיתוח נשים קרייריסטיות בישראל.

SACARA

רשת SACARA משיקה לרגל סיום שנת הלימודים שני מארזי מתנות מעוצבים:  'תודה' , הכוללים מוצרי טיפוח ומוצרי בישום הבית. שני המארזים עוצבו במיוחד לקראת סיום שנת הלימודים וכוללים: מארז בצבע תכלת  – כולל מוצרי טיפוח לגוף:  סבון פילינג קוקוס, ג'ל רחצה קוקוס, קרם גוף קוקוס, קרם ידיים קוקוס.  המארז מגיע בקופסא קופסא מעוצבת במחיר של 39 שקל או מארז בצבע ורוד – כולל  מוצרים טיפוח ובישום הבית: מפיץ ריח מיקונוס, מבשם בדים מיקונוס, שמן למפיץ מיקונוס, קולב ריח לארון וקרם ידיים מפנק. המארז מגיע בקופסא מעוצבת במחיר של 49 שקל.

 

 

FOX HOME

FOX HOME מעמיקה את שיתוף הפעולה עם הבלוגרית "לייזה פאנלים" ויחד הן משיקים את הכלמ"ט של לייזה פאנלים, מארז כלי המטבח האולטימטיבי, שמגיע בתיק בד עם ידית אחיזה נוחה, הכולל את כל הפריטים החיוניים למלאכת הבישול והאפייה.

המארז מכיל 5 פריטים: מסחטת לימון ידנית עשויה מתכת, מטרפה ידנית קטנה עשויה נירוסטה המיועדת לערבוב רטבים, לקקן סיליקון העמיד לטמפרטורה גבוהה ובעל ידית אחיזה מפלסטיק שקוף, מברשת סיליקון להברשה יסודית ונוחה המתנקה בקלות בעלת ידית אקריל והפריט המזוהה ביותר עם לייזה במטבח – כד לשמן זית או לרטבים בעיצוב קלאסי עשוי מנירוסטה איכותית (Stainless Steel) בנפח של 300 מ"ל, בעל ידית אחיזה נוחה ופייה.

מגנוליה

ברשת ״מגנוליה״ משיקים מארז ייחודי המותאם בדיוק לנשות החינוך שכולל את תכשיטי הרשת. עוד בהיצע התכשיטים הקלאסים של כל גננת מורה וסייעת תשמח לקבל במחיר המתאים לכל כיס.

בנא

רשת בנא משקאות מציעה מארזי סוף שנה אישיים למורות וגננות. המארזים המעוצבים כוללים מגוון רחב של יינות לבנים, אדומים ומבעבעים בשילוב שוקולדים עם מסרים אישיים. כמו כן, ניתן להוסיף חריטת לייזר ייחודית של הוקרת תודה אישית על גבי בקבוקים, כוסות וקופסאות. ניתן גם לחרוט תמונה של המורה/ הגננת על גבי הבקבוק עם הוספת הקדשה אישית.

תגובות

להשאיר תגובה